Košík
Váš košík je prázdný.
{{ item.count }}×
{{ eshop.cart.itemRemoveText(item) }}
Celkem
{{ eshop.cart.total() }},-
„Losy zákazníci chtějí, je to atraktivní sortiment. Lidi si jej rádi koupí. Pošta je obchodní místo a zaměstnanci za přepážkou samozřejmě mají přidělené obchodní postupy po komunikaci se zákazníkem a proto je nabízí,“ říká Martin Elkán, generální ředitel České pošty. Losy podle něj nejsou sortiment, který by dehonestoval poštovní pobočky.
Mezi největší stížnosti zákazníků patří prý fronty na pobočkách a práce zaměstnanců v terénu. „Klienti si stěžují, že naši zaměstnanci vhodí do schránky avizo, aniž by byl učiněn pokus o doručení. Ne všichni u nás dělají to co mají. Máme 30 tisíc zaměstnanců. Lidí je nedostatek a často se mění. Srdcaři z pošty odcházejí, firma je ale na takovýchto lidech postavená,“ přiznává Elkán a sám dodává, že být v takovéto firmě je určité poslání. „S Českou poštou dýchám.“
Česká pošta má 3200 poboček. Mezi ně patří i Pošta Partner, což jsou pobočky pošty v menších obcích, které provozuje smluvní zájemce – třeba obec nebo soukromník. „Aby mohl pracovník tuto službu vykonávat, musí splňovat interní podmínky. Nesmí být narušen chod takové pobočky.“
„Vánoce jsou z balíkového hlediska velkou událostí. Nápor je obrovský, máme mimořádná opatření, najali jsme tři tisíce brigádníků. Je potřeba abychom se nadále rozvíjeli. Česká pošta je neskutečně fungující podnik,“ uzavírá Elkán.
Zjistili jsme, že zřejmě používáte technologii AdBlock, která blokuje zobrazování reklam na našich stránkách. Chápeme, že reklamy mohou být nepříjemné, ale televize XTV je financována především z reklam. Chcete-li sledovat bezplatně, vypněte si prosím nejprve AdBlock na svém zařízení.
Sledování bez reklam vám nabízíme v rámci předplatného XTV Premium.