Košík
Váš košík je prázdný.
{{ item.count }}×
{{ eshop.cart.itemRemoveText(item) }}
Celkem
{{ eshop.cart.total() }},-
„D1 je dnes z poloviny zmodernizovaná, řidiči ji dnes můžou projet v podstatě bez omezení, kvalita je velmi dobrá. Já se chlubím tím, že se nám konečně podařilo vyřešit mýto, ušetřili jsme víc než 10 miliard. Je to husarský kousek, toto se nikomu nepovedlo. Dodavatelé jsou v komfortní pozici a dávají si do přístrojů udělátka, aby nemohli být vyměněni,“ vysvětluje ministr dopravy za ANO Dan Ťok. Denně se podle něj na mýtu vybere 25 až 50 milionů korun.
„České dráhy si koupily 30 lokomotiv, které byly prototyp. Zaplatily za ně velkou sumu a dostaly je o dva roky později. Mají vážné vady, výrobce je přestal vyrábět. Budeme se o té věci teprve bavit, když nenajdeme řešení, bude soud. V ČD musí být profesionálové a ne politici, kteří si jen chtějí vydělat peníze. Změním dozorčí radu a představenstvo,“ říká. MHD zdarma podle něj není dobrý nápad, lidé by si toho přestali vážit.
Výsledek komunálních voleb ho nepřekvapil. „To co se stalo v Brně mi přijde smutné. Asi to není poprvé, ale do slušné politiky to nepatří. Parta co se tam vrací není to pravé ořechové. Lidé v Praze promluvili, strany jako Piráti a pan Čižinský můžou ukázat, co umí. Bojím se o osud pražského okruhu.“ ČSSD podle Ťoka nechřadne.
„Na své židli tolik nelpím, když někdo bude mít geniální náhradu. Babiš mi říká, že bychom měli stavět rychleji, ale já mu vysvětluji, že některé věci tak rychle nejdou.“
Která opatření chce ministr dopravy zavést na D1? V jakém stavu jsou České dráhy? Kdy budou postaveny některé dopravní stavby? A jak podle něj dopadly nedávné volby?
Zjistili jsme, že zřejmě používáte technologii AdBlock, která blokuje zobrazování reklam na našich stránkách. Chápeme, že reklamy mohou být nepříjemné, ale televize XTV je financována především z reklam. Chcete-li sledovat bezplatně, vypněte si prosím nejprve AdBlock na svém zařízení.
Sledování bez reklam vám nabízíme v rámci předplatného XTV Premium.