×

Další video: „Rouškování je zlaté tele. Václav Klaus na prezidenta kandidovat nebude. Trumpa dohání minulost, musí se pomstít prohra Hillary.“ – komentuje Karolina Stonjeková

Countdown
Zrušit
×
AUDIO ZÁZNAM

„On-line výuka je trápení - učí se žáci i učitelé. Děti strádají, některé rodiny nemají dostatečné vybavení.“ – říká Martin Ševčík, ředitel ZŠ Londýnská

„On-line výuka je trápení - učí se žáci i učitelé. Děti strádají, některé rodiny nemají dostatečné vybavení.“ – říká Martin Ševčík, ředitel ZŠ Londýnská

Jaké jsou výhody a naopak nevýhody on-line výuky ve školách, které jsou vyjma prvních a druhých tříd prvního stupně uzavřeny kvůli snížení rizika přenosu koronaviru? Na otázky odpovídá Martin Ševčík, ředitel pražské ZŠ Londýnská. Podle něj děti především sociálně strádají a do školy se vysloveně těší.

„Jestli nyní poslat děti zpět do školy, to je pro mě docela složitá otázka, protože se opravdu neorientuji v opatřeních, která mají vést ke snížení rizika přenosu nákazy koronavirem. Samozřejmě jako ředitel školy bych si přál, aby se děti vrátily co nejdříve.“ – míní Martin Ševčík.

A co je podle něj nejhorší v tom smyslu, že se děti zatím do škol nevrátily? „Dětem stoprocentně chybí sociální kontakt. Mnoho dětí, se kterými se potkám, když si jdou něco vyzvednout do školy, vyjadřuje velké přání se do školy vrátit – vrátit se k běžné komunikaci. Takže opravdu v sociální oblasti děti strádají.“ – dodává Martin Ševčík.

► Doporučujeme YouTube – Xaver Live.

„A potom některé děti – tam je to velmi individuální – mají problém s organizací vlastního času. Pro ty je distanční výuka opravdu velké trápení, protože si ještě neumí naplánovat svůj školní čas. A je potřeba, aby je někdo provázel. Buď to musí zvládnout pedagogové, anebo se musí nějak zapojit rodina.“ – konstatuje ředitel Martin Ševčík.

► Zde můžete podpořit projekt televize XTV.

on-line-vyukadistancni-vzdelavaniskolazaciuciteleskolstvikoronaviruscovid-19martin-sevcikemmartin-sevcikzs-londynska

Komentáře

Další videa
Načíst další Paráda! Došli jste až na konec.